torsdag 14. mai 2009

siste del av Ingrids evaluering

Hellas
Ja, han begynne å dra på årå nå, men denne songen kan nok gjer seg godt med et bra sceneshow, og det love bra ifølge videoen. MIN DOM: 3
Panelet: 2, 4, 5, 2, 3

Litauen
Dei får et poeng bare for å ha med orkester på scenen i den nasjonale finalen! Men sjølv om denna songen er OK og han synge fint så syns eg absolutt den blir for kjedelig. Kossen ska ein huska denna blant 25 bidrag (viss den komme så långt) ? MIN DOM: 2
Panelet: 3, 1, 3, 2, 2

Moldovia
Her prøve dei i alle fall å underbygga etnositeten sin med folkedans, men det ser jo ut som ein turistvideo laga på nittitallet. Men i forhold til Armenia så er ikkje denna lika bra. MIN DOM: 2
Panelet: 4, 3, 2, 5, 2

Albania
Denna videoen er så stakkarslig lavbudsjett, men songen er jo stilig og stemmen er bra. Viss det blir et bra sceneshow så funke detta, litt kort teaser, men eg satse på MIN DOM: 3
Panelet: 1, 2, 5, 4, 2

Ukraina
For ein påkosta video! Stakkars familiepublikummet som sitte å ser på her. Eg var veldig ung når eg begynte å sjå på grand prix og et trur mamma og pappa hadde sotte ostesufleen i halsen hadde dei sitt detta. Detta er jo tross alt ikkje sceneshowet, men dei komme sikkert te å gjer nåke spektakulert og sexfiksert. Eg er ikkje prippen, men eg huske ikkje songen pga videoen…Likte ikkje når hu snakkesong men songen er jo catchy egentlig, bare veldig spent på showet. MIN DOM: 3
Panelet: 2, 5, 2, 2, 5

Estland
Eg huske at Astrid ikkje likte denna, men eg syns han var litt stilig. Det komme an på koss trøkket er for den er litt suggerande, men om den gripe publikum er vanskelig å sei. Syns det er et spennande bidrag, men om den komme høgt vett eg ikkje (si alle baltiske land er i samme semi trur eg denna komme te finalen). Og det er fint språk! MIN DOM: 4
Panelet: 4, 3, 3, 4, 3

Nederland
Hahaha! Detta va løye, Barack Obama er til og med med i videoen! Eg håpe dei har nesten lik scene som i videoen. Då sleppe me å sjå dei! Gamlingar. Men låten er jo litt sånn ”Happy Birthday Europe” allsang, men eg syns ikkje nåke om detta her dessverre. MIN DOM: 1
Panelet: 1, 1, 2, 3, 1

Frankrike
Eg syns det skjer for lite i denna songen. Når hu tar mikrofonen og slenge litt på den så forvente eg nåke sterkare, nåke meir fengande, men det er bare i same tralten. Detta er ikkje dårlig, men i denna sammenhengen syns eg bare det blei kjedelig og har jo aldri hørt om damå før: MIN DOM: 1
Panelet: 5, 3, 2, 2, 4

Russland
Hei og hå! Videoen fra den nasjonale finalen vise jo ei dama som blir meir og meir desperat og rive seg i håret og synge deritte. Mykje skrik og skrål i denna, men russisk er fint og detta blir nok et bra show, eg bare håpe hu ikkje legge seg ner på golvet. Likavel så fenge ikkje detta meg itte ein lytting MIN DOM: 2
Panelet: 2, 2, 3, 1, 0

Tyskland
Blærk. Han trudde han var deilige han! Verre enn grekeren. Hmm. Refrenget er catchy, men verset blir litt kjedelig for min smak. Hi ho ho. Eg rekne jo med et bra sceneshow her, men funke det? Tvile, MIN DOM: 2
Panelet: 3, 2, 2, 2, 2

Storbritannia
Hu synge jo litt surt i denna nasjonale finalen. Det kan gi hint te den internasjonale finalen. Hu er nok flink, men nervøs. I detta klippet får me vel sjå klimakset av låten, men det syns eg var veldig masete, og repeterande. Eg er ikkje solgt i forhold te andre ballader som er med (Island f.eks). MIN DOM: 2
Panelet: 2, 1, 3, 2, 2

Spania
Eg rekne med at hu synge ”come on and take me” men eg syns det hørtes ut som ”come on and tick me” og det hadde jo vore ein artig tittel! Eg syns det blir for lite originalt, ein songoppskrift som nesten alle sydligare land prøve seg med itte paparizou og sikkert før det og. Nå ska dei få ein dårlig karakter for mangel av kreativitet,og ja, eg vett eg tar det ut på det sista landet MIN DOM: 1
Panelet: 4, 3, 4, 2, 3

1 kommentar:

Anonym sa...

Just wanted to say hello someplace. Found [url=http://www.google.com/ncr]you guys through google[/url]. Hope to contribute more soon!
-tafAvall